10 kwietnia 2017

Taboreciki z pokrowcami w kwiatki DIY

Cześć i czołem Kochani,
ciągle gdzieś jestem, a nie tu z Wami... ale dziś kieruję do Was kilka słów ;)


Już w najbliższy weekend mamy Święta Wielkanocne, zapewne Wasze domy, mieszkania są pięknie udekorowane. Wiosenne pastelove kolory to tu, to tam. Bazie w wazonie, czy młode gałązki brzozy, do tego baranki, kurczaczki, jajeczka, zajączki i fantastyczny zapach rzeżuchy. Już się rozmarzyłam. Ja zaczynam dekorowanie dopiero od środy, więc mam nadzieję, że uda mi się choć w Wielką Sobotę wrzucić dla Was kilka ciekawych wielkanocno-wiosennych zdjęć.

Pomimo ciągłego zabiegania, ostatnio postanowiłam odmienić swoje drewniane taborety w kuchni. Jakieś dwa lata temu kupiłam je z przeznaczeniem do kuchni, poza tym, że zostały pokryte bezbarwnym lakierem do drewna, nic już z nimi nie robiłam. A tu nagle ostatnio mały błysk, może by tak je troszkę odmienić, dodając im troszkę miękkości i nutki wiosny. Chwyciłam czym prędzej za skrawki materiału, które miałam pochowane w szafie, nitkę, igłę i sznurek bawełniany. Odwróciłam taboret, nitką zaznaczyłam sobie gdzie ma być obszycie ręcznie wykonane (jakieś 7-8 cm dalej od krawędzi taboretu, taki zapas materiału). Można również zaznaczyć kredą, flamastrem czy szpilkami. Zapas przeszywam nitka na około, tak aby móc przeciągnąć w środku przeszycia sznurek i gotowe. Na taborecie tylko ściągnęłam wszystko, związałam i mam coś nowego ;) Można je zdjąć, wyprać i na nowo ubrać.








Na dwóch taboretach już są, pod nimi dodatkowo włożyłam płaskie poduszki, aby było troszkę przyjemniej siedzieć, zdecydowanie jest miękko i wiosennie. 

Do usłyszenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz