22 sierpnia 2016

Plakaty w salonie

W ubiegłym tygodniu był czas  na powieszenie zamówionych plakatów do salonu. No ale jak to powiesić plakaty bezpośrednio na ścianę, przecież czasy zwykłego wieszani na taśmę mamy już za sobą. Pamiętacie swoje lub znajomych pokoje z dzieciństwa? Zawsze na ścianach można było dostrzec "jakiś" plakat, choćby jeden. W innych pokojach jakiś obraz, obrazek, zdjęcie czy ręcznie wykonane płaskorzeźba przez kogoś z rodziny. Przeważnie były to plakaty idolów muzycznych, filmowe, czy bajkowe. Czy zdobiły pokoje, hmm zaryzykowałabym stwierdzeniem, że bardziej je dopełniały, nadawały pewnego indywidualnego charakteru niż zdobiły (może na swój sposób). Współcześnie plakaty stały się formą dekoracji i nie koniecznie nawiązują do naszych upodobań. Często po prostu się nam podobają i pasują do wnętrza. Obojętnie jaki jest powód ich wieszania na ścianach uważam, że warto. 

Ja swoje przykleiłam klejem do tapet, na wcześniej zakupione płyty hdf. Szkoda by mi było je umieścić bezpośrednio na ścianie, bo później z demontażem byłby problem. Natomiast zamówienie ram to spory koszt, a czy zawsze trzeba sporo inwestować by mieć estetycznie? Do tego brzegi pomalowałam białą farbą. Wystarczyło znaleźć miejsce na ścianie i gotowe ;) 





Dlaczego takie plakaty? Gramofon, stare płyty winylowe, fotografie - to moja druga słabość. Kawałek dalej znajduję się gramofon z mnóstwem winyli, bo według mnie muzyka na nich zapisana, to relaks dla ducha i ciała. Plakat z Królem Popu został wybrany ze względu na mojego Męża. Prawdziwy fan, były akustyk, bez muzyki nie da rady ;) 

Do usłyszenia!

Oj usunęłam przez przypadek zdjęcia drugiego plakatu - obiecuję jutro podrzucić :)

10 komentarzy:

  1. Ten z Królem Popu wygląda fantastycznie.
    Sama raczej wieszam puzzle, ale pamiętam swój pokój z czasów kiedy byłam nastolatką...Po szkolnej taśmie trzeba było malować 3 razy ścianę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gitara super, świetny akcent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram taką formę urozmaicania wnętrz :) zdecydowanie wole plakaty od obrazów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zwolennikiem plakatów. Zdarza się dekoracja nimi, co w efekcie daje "pokój nastolatka". Ale dobrze dobrane, w odpowiednim otoczeniu są prostym sposobem na ciekawe ubarwienie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Plakat z Michaelem Jacksonem- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazy ale nie takie stare tylko nowoczesne z jakimś fajnym widokiem też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy akcent, plakaty nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł :) O wiele bardziej podobają mi się plakaty na ścianie niż ciężkie obrazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16:39

    Wyjątkowo ciekawy blog, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń