19 lipca 2016

Trzy miesiące

Trzy miesiące, tak długo mnie nie było. Czas za szybko płynie, a człowiek za dużo bierze na swoje barki. No nic, przemilczę może ten długi okres nieobecności. Zacznę przede wszystkim od podziękowań za ostatnie komentarze pod wpisem: Dziś Przedpokój Wiele cennych uwag i opinii zamieściliście - dziękuję!
Podjęłam decyzję, że jednak zamawiam plakaty do salonu, jak tylko odpowiednio je obrobię i zawieszę w odpowiednich miejscach, to podrzucę zdjęcia (obiecuję!). Natomiast w przedpokoju, na ścianie umieściłam naklejkę - miejska lampa, troszkę jak z paryskich uliczek. Prezentuję się naprawdę ciekawie. To również niebawem.

Kochani, jak Wasze wakacje? Już na urlopach, czy dopiero przed? U mnie już dawno po, mianowicie czerwiec zakwalifikował się do wakacji. Dwa tygodnie w Hiszpanii, u siostry Męża - wystarczy. Szkoda tylko, że tego słońca ostatnio brakuje u nas w Polsce. Jednak pełna optymizmu wierzę, że za kilka dni będziemy mieli hiszpańskie upały :) Może kilka zdjęć, na wywołanie słoneczka u nas? ;)

Powroty są trudne, ale konieczne kiedy chce się pielęgnować swoją pasję i kontynuować, to co już się zbudowało. Witam Was po raz kolejny bardzo serdecznie!



3 komentarze:

  1. Witam :) Mam nadzieję na szybki post i życzę gorąąąących wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jeszcze nie wybrałaś plakatów koniecznie zajrzyj do nas ;)

    http://www.eplakaty.pl/katalog/plakaty-glowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam, ale serdecznie dziękuje za info :)

      Usuń