6 kwietnia 2016

Mój przedpokój

Ostatni wpis to Grafika, plakat, zdjęcie, dziś jeszcze pozostając w tej tematyce czas na fototapetę i naklejki. Monotematycznie? Wybaczcie mi ale akurat poszukuję czegoś do przedpokoju, mam kawałek wolnej ściany, którą potrzebuję zmienić, nadać jej charakteru. Nie jest to duża płaszczyzna, kawałek ścianki działowej, za którą znajduję się kuchnia. 

U mnie w przedpokoju królują lustra, zarówno drzwi dwumetrowej szafy, to lustra z ozdobnym czarnym szkłem, jak i na wprost niej, nie wisi nic innego, jak lustro w czarnej, matowej ramie. Nad nim ozdobne drewniane wieszaki. Do tego matowe, czarne lampy loft, z miedzianym środkiem i szafeczka na buty w formie ławki wykonana przez mojego męża. Ściany są w ciepłych odcieniach szarości dzielone białymi pasami w każdym narożniku i suficie. Żeby pozostać w tym klimacie, postanowiłam czegoś poszukać na redro.pl Jest to serwis zajmujący się produkcją artykułów do wystroju wnętrz, do mojej przysłowiowej, wnętrzarskiej kropki nad "i". Fototapety, naklejki, plakaty i obrazy, to ich specjalizacja. Buszując strona po stronie zainspirowało mnie kilka zdjęć, do tego, co właśnie u mnie w przedpokoju mogłoby się znaleźć. Jesteście gotowi?

Może ścianka, na której będzie fototapeta z prezentacją starych cegieł i kamieni?





Może powinnam poszukać jakiejś lampy, latarni?




No i mam problem... :) ale nic coś się napewno znajdzie, bo wybór jest przeogromny. Tylko muszę się spieszyć, bo do 8 kwietnia mają jakąś promocję na wszystkie produkty -37%  Przecież, ja lubię promocję, jak każda kobieta :)

Może coś innego mnie zainspiruje.





15 komentarzy:

  1. Ta tapeta w turkusowy plaster miodu bardzo oryginalna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym sezonie tapety są bardzo na topie i wręcz nie wypada mieć łysych ścian : ) Fajnym rozwiązaniem są fototapety i naklejki wielorazowego użytku, które można odklejać i naklejać ponownie w innym miejscu. Z chęcią zerknę na ofertę sklepu, bo zaintrygowały mnie te heksagonalne tapety z ostatnich zdjęć. Z kolei tapeta z cegłami wygląda bardzo realnie, ciekawe jak prezentuje się na żywo. Natomiast do przedpokoju z lustrami (które same w sobie są ozdobą), wybrałabym coś spokojnego, co nie zdominuje aranżacji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wygląda interesująco i inspirująco. Akurat zamierzamy schody na strych robić. To ostatnie foto dało mi do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie osobiście te tapety akurat nie przekonują i mniejsza o modą, ale to oczywiście rzecz gustu i subiektywna kwestia. U kogoś by mi się podobało, sama bym takich nie chciała u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fototapety to dobry pomysł, jednak radziłabym - podobnie jak Pani wyżej - coś, co nie zdominuje całkowicie ściany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe pomysły. Widzę po komentarzach, że nie każdemu przypadają do gustu, aczkolwiek jest to interesujące rozwiązanie i być może alternatywa dla kogoś na nudny przedpokój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda oryginalnie. I moje klimaty zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny i bardzo oryginalny pomysł na przedpokój :) Szukam własnie natchnienia i nie obrazita się jak trochę pomysłów zapożycze ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Ja nie mam nic przeciwko :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Zauważyłam, że coraz więcej jest inspiracji z wykorzystaniem tapety, ale jakoś mnie nie przekonują te wzory. Ale bardzo jestem ciekawa jak skomponowałaś to u siebie :) Może jak się już zobaczy te tapety we wnętrzu to bardziej przekonują :)

    OdpowiedzUsuń