7 stycznia 2016

Dzień dobry w Nowym Roku!

Jak się czujecie po tak długim leniuchowaniu? To święta z weekendem, to zaraz sylwester z weekendem, a po wszystkim w środku tygodnia święto Trzech Króli i... za chwilę znowu weekend. Brakuje mi dyscypliny i zorganizowania kiedy mam tyle wolnego. Powoli, małymi kroczkami wszystko wraca do swojego rytmu. Ze świąt, wakacji, wolnych weekendów wyciskam jak najwięcej, jednak lubię mieć plan działania, taki na każdy tydzień. Bardzo często zapisuję w kalendarzu swoje plany na najbliższy tydzień i chociaż nie zawsze jestem w stanie wszystko zaplanować, czy też wykonać, to nie przejmuje się tym - mam kolejne tygodnie. Trzeba mieć plan na życie ale i być spontanicznym, chociaż nie zawsze się to udaje przy małym dziecku :)


Macie postanowienia? U mnie są krótkoterminowe i długo, które mam zamiar utrzymać do końca roku ale czy wszystko się uda, zobaczymy. Powoli zbliża się czas, w którym będę musiała pożegnać się ze świątecznymi ozdobami i choinką... Nie będzie mi smutno, bo prawdziwa zima zawitała w Poznaniu :)


4 komentarze:

  1. Witam w Nowym Roku:-) Ciężko się zebrac bo tak długim i błogim lenistwie:-) Postanowień nie robię ale marzę:-) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cieplutko! :-) to ja w takim bądź razie trzymam kciuki za Twoje marzenia :)

      Usuń
  2. PoZdrawiam Was w Nowym Roku i życzę pomyślności:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak co roku lista zrobiona ;a) teraz tylko te cele realizować ;)

    OdpowiedzUsuń