22 grudnia 2015

Relaks podczas zakupów ;)

Czekacie na święta? Ja też... jeszcze jutro i w czwartek wieczór zasiadamy do pysznej kolacji. W tym roku postanowiłam z mężem, że zamiast tradycyjnych prezentów świątecznych kupimy kilka  mniejszych i jedną większą drobnostkę do mieszkania. Często jest tak, że czegoś szukamy, coś chcemy ale to zawsze są ważniejsze wydatki, bo to, a bo tamto, a jeszcze tamto musimy kupić, wymienić części w aucie i tak dalej. 

Od weekendu czekam na jutrzejsze kampanie na westwing.pl, jedna to:

-> Soft Romantic - subtelne i romantyczne dekoracje prowansalskie; kwiecistość, biel i naturalność, coś urzekającego, a jednocześnie czarującego. Takich dodatków (kilku) brakuje mi do salonu. Mam nadzieję, że jutrzejsza kampania zaspokoi moją chęć kupowania :) 


http://www.westwing.pl/kampania-soft-romantic/


-> Chwila odpoczynku - dość nietypowa nazwa, jak na kampanię. zwolennicy stylu skandynawskiego odnajdą coś dla siebie. Liczę, że znajdę elegancką porcelanę i poduszki, których nadal brakuje w mojej sypialni :) 

http://www.westwing.pl/kampania-chwila-odpoczynku/

To do czwartku moi Kochani! Wracam do przygotowań świątecznych.

2 komentarze:

  1. Faktycznie, propozycje z obu kampanii są godne uwagi, zwłaszcza teraz, gdy szukamy ciepłych, przytulnych dodatków w kojących barwach :) Mi z kolei przypadła do gustu kampania „Loft w Vancouver” z wyposażeniem z drewna i metalu oraz designerskimi dodatkami (czaszka kozła jest genialna). Fajnie, że sklep ma dość zróżnicowaną ofertę, kupimy tam zarówno meble, jak poszewki na poduszki czy elementy zastawy. No i ten misz-masz stylów! Każdy znajdzie coś dla siebie, zwolennicy zarówno klasyki, jak i nowoczesności ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń