7 listopada 2015

Moje "must have" w sypialni

Każde wnętrze w domu ma przypisaną do siebie listę rzeczy obowiązkowych bez, których nie wyobrażalibyśmy sobie owej przestrzeni. Taki spis można podzielić jeszcze na kilka kategorii począwszy od kolorystyki, mebli stałych, mebli ruchomych, materiałów z jakich będą wykonane, po dodatki i dekorację. Nie dzieląc jednak tego, aż tak szczegółowo podzielę się dziś z Wami moimi tzn. "must have" w sypialni.

Wybrałam, tak mogłoby się wydawać najłatwiejszą przestrzeń do zaaranżowania. Niestety nie zgodzę się z tym. Może choć troszkę jest łatwiej urządzić taki pokój singielce lub singlowi niż parze, ale w obu przypadkach jest to dość trudne. Dlaczego? Bo coraz częściej chcemy by sypialnia była nie tylko miejscem, gdzie stoi łóżko, szafeczka nocna i lampka. Chcemy aby znalazło się tam coś więcej, może niewielkie biurko, może toaletka, niekiedy nawet telewizor, coraz częściej w małych mieszkaniach po części dzielimy sypialnie ze swoim kilku-miesięcznym dzieckiem... 

Dla mnie sypialnia, to nie tylko miejsce odpoczynku i wyciszenia, traktuję ją jako moją prywatną czytelnie, a w ciągu dnia często ogromne łóżko jest wyspą zabaw mojej Córeczki, pomimo, że w innym pokoju ma swój kącik.

Ale dość o tym, teraz lista "must have" mojej sypialni. Zacznę od największych po najmniejsze :)


  • wykładzina bądź dywan - lubię kiedy wstaję z łóżka i zamiast zimnej podłogi mam mięciutki puszek pod stopami

carusosfloors.com

  • białe wysokie listwy przypodłogowe (są dostępne w Leroy, Brico, Catorama, Obi itp.) Według mnie estetyczne wykończenie, którego po prostu nie może zabraknąć bez względu na to, jaka jest podłoga

jawa.pl

  • wysoki i wygodny materac - komfort snu to podstawa ;)
  • niewielka biała komoda, na której można postawić oryginalny wazon ze świeżymi kwiatami i szkatułkę ze swoimi skarbami

jacksfurniture.co.uk

  • designerska lampka nocna, ja swoją dostrzegłam przez przypadek w .... Biedronce:) Lubimy te nocne, ciepłe światełko

luxuriousdecoratingidea.com


  • przytulna kapa, jak zauważyliście nie tylko lubię miękkość pod stopami, ale i na łóżku




  • duża ilość poduszek w eleganckich poszewkach, tego mi jeszcze brakuje jednak ostatnio natrafiłam na kilka idealnych na Westwing teraz tylko trzeba zamówić. Kapa i poduszki są dla mnie wisienką na torcie



A jakie są Wasze obowiązkowe przedmioty, meble czy dodatki?




12 komentarzy:

  1. Białe wysokie listwy prezentują się przepięknie - wezmę je pod uwagę przy projektowaniu sypialni w moim domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, są świetne!

      P.S. Blog też jest super. Mogę dodać go tutaj: http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/

      Usuń
    2. Ciesze się, że mogłam zainspirować :)

      Usuń
    3. Aniu, oczywiście możesz dodać bloga :)

      Usuń
  2. Białe listwy przypodłogowe to też mój numer jeden must have! Ale poczekać z tym musze do remontu! I oczywiście duża ilośc poduszek i cieplutkich pięknych narzut lub pledów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. na ogół sypialnia zostaje urządzona jako ostatnio, resztką sił i pieniędzy. rzeczywiście można ją prosto i szybko urządzić. no i powstaje wnętrze ... bez wyrazu.
    dla mnie must have sypialni to przede wszystkim tekstylia: bardzo miękka wykładzina, dużo poduszek i ładna pościel. i dekoracja ściany, przede wszytkim tam, gdzie pada mój wzrok przed i po przebudzeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak dekoracje ścienne :) u mnie to akurat są zdjęcia

      Usuń
  4. Marzyłam o wysokich białych listwach ale niestety mąż uparł się, żeby dopasować ich kolor do podłogi ;) Ja jestem uzależniona od dywaników i narzutek z owczych skórek i różnych włochatych i puchatych kocyków ;) Nadają one sypialni ciepła (dosłownie i w przenośni). Poduszek oczywiście mam od zatrzęsienia - na każdą okazję, humor, pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, tyle poduszdk na każdą okazję :D Fantastycznie! Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna listwa przypodłogowa,akurat jestem w trakcie szukania odpowiednich a więcej na moim blogu dopoprawkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń