16 września 2015

Fotki, fotki :)

Jak obiecałam kilka dni temu wrzucam więcej fotek. Wieszaki i napis znalazły swoje miejscówki :)

 Napis jest przy rodzinnych zdjęciach, słodko, prawda ;)


Wieszaki swoje miejsce znalazły w przedpokoju na ścianie, gdzie pod nimi będzie wisiało duże lustro w czarnej ramie. Czekamy na lustro, bo ramę muszę tylko przemalować na czarno.





Ostatnio, wrzuciłam zagadkowe zdjęcie na Instagrama (czarno-białe)... co to może być?



To mały drewniany ciągnik w trakcie malowania, który znalazłam w paczce od sponsorów spotkania Blogerów. Mój Mąż postanowił go wykorzystać, w przedpokoju stał się potrzebnym wieszaczkiem na klucze :-) 
Jak ocenianie pomysł mojego Męża? 






5 komentarzy:

  1. Super to wygląda
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. słodko? świetnie jest. a ciągnik absolutnie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :)
    Pozdrowienia z odświeżonego My Sweet Dreaming Home :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba z wyjątkiem traktorka... zupełnie nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń