4 lipca 2015

Doniczka - nie musi być zwykła

O tej porze mam czas dla siebie i dla Was moi Mili :)
W domku wszystko zrobione (no prawie wszystko), posprzątane jest, sernik na zimno gotowy, Córeńka śpi  - można włączyć bloga i podzielić się z Wami moimi myślami i inspiracjami. Dziś troszkę o doniczkach ale nie takich o klasycznej formie. Przesadzając kwiatki pomyślałam sobie, że słabo ostatnio się troszczę o moje rośliny. Nie mówię tutaj o podlewaniu ale o jakiejś zmianie ich prezentacji w mieszkaniu, czy na balkonie. Jak każdy i one potrzebują zmian na nowe, jakiegoś odświeżenia ;) Jakie macie podejście do swoich roślinek, jak już zadomowią się w jednej doniczce, to tak na stałe?


Kilka w jednej - to jest myśl ;)

pixers.pl


design-top.net


Podobają mi się! :)

decorideaz.com


Ja lubię zmiany, jednak ostatnio nie mam na to za bardzo czasu i ubolewam nad tym ale myślę, że wieczory i noce są długie więc można planować. Już kiedyś o tym pisałam, jak ważne są również odpowiednio dobrane doniczki, które wnoszą do wnętrz formę życia, piękna, natury, jednocześnie stając się ozdobą. 

Którą wybieracie?


Designerskie!

e-mieszkanie.pl


Do przedpokoju pasują idealnie :)

yankodesign.com


Ekologicznie i pomysłowo

starmaaaner.com


Mój faworyt :)

joy-idea.jp


8 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe inspiracje. ja niestety zupełnie nie mam ręki do kwiatów. stąd mam tylko dwie albo trzy dyżurne doniczki. za to z wazonami już szaleję!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazonów też mam kilka ;) ale za doniczkami w ogrodniczym szaleje hihi :)

      Usuń
  2. Ja mam w domu tyle doniczek, że nie nadążam z kupowaniem i rozsadzaniem kwiatów! Moim zdecydowanym faworytem są te w nowoczesnej formie, z różowymi wstawkami. W ogóle lubię wszystko co dziwne, oryginalne i niebanalne. Im bardziej wymyślna doniczka tym lepiej, ale miejsca w domu coraz mniej… Na szczęście jest jeszcze ogród i mam chrapkę właśnie na coś w stylu tych białych wiszących kokonów :) Dzięki za inspirację, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubolewam nad brakiem ogrodu i zazdroszczę tej ilości kwiatów :))) Nie ma za co dziękować, cieszę się że troszkę zainspirowałam :D

      Usuń
  3. A mi sie kompletnie nie podobają te doniczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:41

    Kamil, jesteś bardzo wybredny.....W śród tylu propozycji nic nie znalazłeś ? Nie mniej jednak szanuje twoje zdanie.
    Iga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szanuję widocznie jakiejś formy zabrakło by spodobała się Kamilowi :)

      Usuń