28 czerwca 2015

Blogerskie pogaduchy

Musiał minąć tydzień abym się zabrała do krótkiej relacji ze spotkania Blogerów. Przede wszystkim było świetnie, a ja miałam okazję poznać uśmiechnięte, wesołe, rozgadane i pełne pasji Dziewczyny. Potrzebowałam takiego wyjścia, zrelaksowania się, a jednocześnie usłyszenia wielu interesujących historii każdej z nich, co dało mi wiele energii i inspirującego kopa do działania. 

Organizator: Magda Motrenko blogiwnetrzarskie.pl
Sponsorzy: Orange i Śnieżka


Zdjęcia wykonała: Emilia Sałajczyk




Poniżej przedstawiam Wam listę Dziewczyn i adresy ich blogów - zachęcam Was jeśli jeszcze nie znacie, do zapoznania się z tymi blogami. Może któryś przypadnie Wam do gustu, a może właśnie wszystkie :-)

Jagoda - lovingit.pl




Dziękuję i do zobaczenia! :-)

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję że do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna inicjatywa. Mam nadzieję, że wzajemnie się nakręcicie i powstaną Wam w głowie nowe pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze popołudnie. mam nadzieję, do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  4. BlogInTalk to świetne spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń