2 listopada 2014

takie mięciutkie!

Ostatnio często zadawano mi pytanie brzmiące: "Jaki kolor ręczników preferujesz?". 
Moje oczy wypełniało zdziwienie i po krótkiej chwili odpowiadałam: "Takie mięciutki! :)".
Było to, jedno z najczęściej padających pytań, kiedy rozmowa schodziła na temat wyposażenia i wystroju łazienki :) Ciekawe, prawda?

Tym samym stało się to inspiracją dzisiejszego wpisu. 
Czy kiedykolwiek myśleliście o tym, jaki kolor ręczników powinien być w łazience? 
Czy w ogóle, przeszło Wam to przez myśl, przy kupowaniu ręczników dla siebie, kogoś? Okazuję się, że kilku z moich znajomych zwraca szczególną uwagę na dobór ręczników do łazienki. Kupują przede wszystkim w jednym kolorze, czy też odcieniach tego koloru aby idealnie wkomponowały się do wystroju łazienki. Nie będę ukrywać, ja tak nie mam... czy to źle? Nie koniecznie, bo wiadomo każdy z nas jest inny i zwraca uwagę na zupełnie inne rzeczy. Istotne są dodatki, podkreślam to zawszę ale w mojej łazience skupiam się bardziej na tych stałych, jak mydelniczka, doniczki, kubeczek na szczoteczki, uchwyty do ręczników, ozdobne oświetlenie, podstawka pod świeczki etc. Niż na tych, które podlegają rotacji, do tej grupy należą ręczniki, świeczki, szklane zapachy. 
Kochani, a u Was jak jest?

bartex.zagan.pl

rossi.pl

Zdecydowanie stawiam na jakość ręczników, ich miękkość, chłonność niż kolor. 
Co do barw, to uważam, że białe są śliczne ale szybko się brudzą i trochę kojarzą mi się z łazienką hotelową. Czarne, są bardzo odważne i ciekawie prezentują się w jasnych łazienkach. Jeszcze lubię te kremowe, szare, brązowe i turkusowe:) No i pstrokatych ręczników w mojej łazience nie spotkacie ;)

metroindyhomeguide.com

metroindyhomeguide.com

Miłego niedzielnego popołudnia!

4 komentarze:

  1. Super post, ja stawiam na chłonność i na grubość, a kolor...:)) pasujący do mojej łazienki.:)))Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem kolorystyczny dobór ręczników nie ma aż tak dużego znaczenia. Chyba, że całą łazienkę od początku do końca zaprojektowaliśmy w określonym stylu - jeśli miał być monochromatyzm albo jakieś dwie konkretne barwy, to ręczniki mogą popsuć wrażenie, zwłaszcza jeśli są wyeksponowane. Tak czy inaczej zwracam uwagę raczej na stałe elementy wyposażenia - kolor ścian, płytek, rolety czy ewentualnie firanki. Ręczniki akurat mają być przede wszystkim praktyczne - więc jak juz to ważniejsze, żeby każdy domownik pamietął, który jest jego ;) Chyba nie ma co popadać w kolorystyczą paranoję, bo w końcu nawet niedopasowany kolor papieru toaletowego będzie przeszkadzać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz i oczywiście masz rację :)
      Jeśli ktoś od początku do końca planuje kolorystykę łazienki wraz z pełnym wachlarzem dodatków, to oczywiście jego sprawa, a także równie ciekawie się to prezentuję. O tak! Niech każdy pamięta, który ręczniczek należy do niego :D
      Hmm, z tym papierem to super przykład :D Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Ja również bardzo duży nacisk kładę na chłonność ręcznika :)

    OdpowiedzUsuń