9 lipca 2014

Działamy!

W natłoku działań i wykończenia mieszkania znalazłam chwilkę aby się z Wami podzielić kilkoma fotkami z prac - jeszcze mało widać, ale spokojnie - od dwóch tygodni działamy intensywnie bez ekip remontowych dlatego nie jest łatwo. Z pomocą mojemu M. i mi przybył mój Tata i Brat. No i znów pozostaliśmy sami ale nie poddajemy się, chociaż zdarzają się trudne chwile... 
Proszę trzymajcie kciuki! :)

Mam nadzieję, do usłyszenia niebawem moi Drodzy! :) Tym wypoczywającym i relaksującym się w lipcu życzę samej pozytywnej energii i wspaniałych upalnych dni :)






6 komentarzy:

  1. Przeszlam remont mieszkania wiec wiem jak to jest.Trzymam mocno kciuki:))i zycze powodzenia:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i wytrwałości w działaniu. My jesteśmy już ponad rok od czasów urządzania i muszę powiedzieć, że bardzo miło się ten czas wspomina, bardzo twórczo i kreatywnie :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wiadomo że samemu to wolniej idzie, ale kasiorka zostanie na urządzenie wnętrza i satysfakcja gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poziom ekip remontowych z majstrem panem Heńkiem na czele jest tragiczny. Od dawna nie zaufam osobom trzecim, zawsze wszystko robię sam i mam pewność, że nie będzie to fuszerka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, czekam na efekty. Na pewno będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń