3 czerwca 2014

Aranżacja Łazienki - umywalka

Witajcie w czerwcu! :)
Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku, pogoda dopisuję, a w kalendarzu i główce snujecie plany wakacyjne. Ja natomiast po decyzji, co chcę mieć w sypialni na podłodze przeszłam do problemów związanych z łazienką. No może słowo "problemy" w tej kwestii brzmi troszkę wyniośle ;) ale nie mogę się zdecydować na odpowiedni odcień płytek, co do koloru szafek nie mówiąc. Połysk, mat, białe, a może orzechowe, jaka ilość i tak dalej. Pozwólcie, że o tym może kiedy indziej, aby się nie denerwować moim niezdecydowaniem ;)

Dziś będzie o umywalkach, zdecydowanie przyjemniejszy temat. Co sądzicie na temat wbudowanych umywalek tzn. podblatowych, a co na temat nazwijmy umieszczonych na szafce czyli nablatowych? Może macie jeszcze inne bardziej oryginalne rozwiązanie?

Umywalki nablatowe - nie ukrywam, że bardzo ale, to bardzo mi się podobają, zamontowane na powierzchni blatu powodują, że łazienka wygląda bardzo estetycznie i nowocześnie. Zalety i wady:
-> łatwe czyszczenie blatu i samej umywalki
-> wolne miejsce na blacie do zagospodarowania
-> ładnie prezentują się zarówno w małych łazieneczkach, jak i tych dużych
-> atrakcyjny wygląd,  chociaż niekiedy troszkę przesadzone kształty ale to już mój indywidualny pogląd :)
-> umieszczone zdecydowanie wyżej niż podblatowe, dzięki czemu mamy większy komfort użytkowania, chociażby wygodniejsze dla mężczyzn podczas golenia :-)


lazienkowy.pl

cermag.info.pl

kambor.pl


Umywalki podblatowe - i te również bardzo mi się podobają. Kryją się wewnątrz szafki łazienkowej lub w blacie, który mamy przymocowany do ściany. Zalety i wady:
-> w całości chowają się i zrównują z blatem (wygląda to nieziemsko, jak dla mnie)
-> wiele różnych kształtów, modeli 
-> możliwość zagospodarowania przestrzeni blatu
-> praktyczne i funkcjonalne
-> trudniej jest rozchlapać wodę


twoja-lazienka.bloog.pl

kolo.com.pl

budujesz.info.pl


I co, nie pomogło mi rozpisanie zalet tych umywalek ;) dalej nie wiem którą wybrać, jakieś podpowiedzi? Ponadto dziękuję serdecznie Wszystkim aktywnym pod wcześniejszym postem - Wasze uwagi są dla mnie cenne :-)

Miłego! 


2 komentarze:

  1. Ja mam taką na blacie a właściwie na szafeczce. Podobają mi się obie wersje. choć uważam ,że to powinno być dopasowane do stylu łazienki.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Kasiu, najlepiej dopasować do stylu łazienki. Najgorsze jest to, że oba pasują do tej z moich marzeń ;) ale chyba bardziej chciałabym się skusić w stronę tej, którą Ty masz :) Jeszcze się zastanawiam...

      Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń