25 maja 2014

Panele czy wykładzina?

Kolejny dylemat, który trzeba rozstrzygnąć, mianowicie podłoga w sypialni.
Zdania są podzielone, jedni twierdzą, że panele są lepsze w utrzymaniu, a ponadto są tańsze niż wykładzina, grupa przeciwników to samo mówi na temat wykładzin. No to jak będzie?

Zacznę od ceny. Porównując cenę dobrych, wytrzymałych paneli z ceną wykładziny równie dobrej jakościowo wychodzi powiedzmy na równi, czasami nawet panele jeśli nie wybieramy tych drewnianych okazują się tańsze. Estetyka, tutaj musicie sobie sami uargumentować. Według mnie zarówno panele, jak i wykładzina prezentują się bardzo dobrze w sypialni, oczywiście w zależności w jakim stylu jest sypialnia. 
Utrzymanie w czystości. Tutaj zdecydowanie przewagę mają panele - wystarczy odkurzyć, albo przemyć podłogę i nie ma tzn. "latających kotów", inaczej jest z wykładziną. Kurz, brud ukrywa się między włosami i trzeba dość często odkurzać, a pierzemy ją tak dwa razy w roku. Wykładzinę dywanową powinniśmy wybierać tam gdzie często nasze meble są używane, jak np. krzesło przy biurku, krzesła w jadalni aby nie porysować paneli. Natomiast tam gdzie nasze meble są nieruchome możemy spokojnie wybrać panele. 

Jednak to nie rozwiązuję mojego dylematu... Chyba wybiorę wykładziną, bo kto z nas nie lubi rano wstać i stópkami przejść się po czymś milutkim jak wykładzina dywanowa :)))


 urzadzone.pl

atu.elk.com.pl 

                                                   pytanieomieszkanie.pl


8 komentarzy:

  1. Jak miło,że wróciłaś. Mam nadzieję, że blog będzie istniał. A co do...paneli, wykładzin- to zależy...ja mam panele:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu, tak wróciłam i nie zamknę blogowania :)) Masz panele i jak się sprawdzają? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz przerobilam i panele i wykladzine w sypialni, i chyba wole wykladzine. Jest mniejszym szokiem rano, gdy zaspani wstajemy i kladziemy stopy na cos milego a nie zimnego. A poza tym latwiej utrzymac je w czystosci, bo panele mnie irytowaly ze klebki kurzu mi biegaly prawie non stop - musialam latac ze scierka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja w sypialni chcę właśnie postawić na wykładzinę :)

      Usuń
  4. Wykładzina na pewno przyjemniejsza dla stópek ale łatwiejsze w utrzymaniu będą panele czy deska. Ja mam panele a przy łożu mam mięciutki dywanik więc moje pierwsze kroki sa na mięciutkim i przyjemnym podłożu:-) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam panele, ale obok łóżka mam też wykładzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sypialni deska, ewentualnie panele, plus miekki, ciepły, niewielki dywanik przy lóżku.

    OdpowiedzUsuń