2 maja 2014

ozdabiamy kwiatami

Cóż to za piękny miesiąc - MAJ!
Nawet jeśli dziś brakuje na dworze słonka, to i tak bardzo lubię ten miesiąc :) W maju wszystko jest możliwe, w maju spełniają się marzenia, w maju kwitnie miłość i piękne kwiaty, które cudnie prezentują się w przydomowych ogródkach, parkach, jak i w wazonie w domu. 

decordesignonline.wordpress.com

Każdy detal dopracowany, każdy kwiat, gałązka, wstążeczka inna, jednocześnie idealnie pasująca do wnętrza - kocham kwiaty, chociaż wiem że najpiękniej prezentują się w swoim naturalnym środowisku. Wybaczcie, będę je wykorzystywać do swoich wnętrz :)

iondecorating.com

thefhd.com

W kieliszkach, szklankach, z kamyczkami, kolorowymi perełkami, suszonymi, jak i świeżymi owocami, czy barwionej wodzie - z takich trików korzystam podczas dekorowania stołu na przyjęcia, czy kameralne spotkania. Niby nic, a tak wiele.




Miłego weekendu Kochani! :)

4 komentarze:

  1. Mnie ostatnio też porwał szał na kwiaty :-) w mieszkaniu robi nagle się tak piękniej :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam kwiaty i prawie kazdym moim pomieszczeniu je mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Kocham kwiaty i wszelkie dekoracje do domu! Na pewno się zainspiruje tym postem, bo jest megga! Przemawia w 100% do mojego gustu ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Ja kocham kwiaty, w domu mam głównie storczyki, a w ogródku wiele odmian różnych roślin ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń