27 kwietnia 2014

27.04.2014

Dziś jest dla mnie szczególny dzień i nie mogłam zostawić tego dnia bez komentarza na blogu. Dzień kanonizacji Jana Pawła II i Jana XXIII - dzień, na który wielu z nas czekało, ja bardzo! Chciałabym chociaż w maleńkim procencie być tak Wspaniałą Osobą, jaką był Jan Paweł II i mimo trudności życiowych nigdy nie iść na skróty :-)

"Każdy z was młodzi przy­jaciele znaj­du­je też w ży­ciu ja­kieś swo­je Wes­ter­plat­te. Ja­kiś wy­miar za­dań, które mu­si podjąć i wy­pełnić. Jakąś słuszną sprawę, o którą nie może nie wal­czyć. Ja­kiś obo­wiązek, po­win­ność, od której nie może się uchy­lać. Nie może zde­zer­te­rować. Wreszcie ja­kiś porządek prawd i war­tości, które trze­ba ut­rzy­mać i obronić...!"



Miłego wieczoru Kochani! :-)




6 komentarzy:

  1. Anonimowy23:07

    Dom zaczyna się od fundamentów. Dobrze, że pamiętasz. A my byliśmy wtedy na Westerplatte jednymi z tych młodych, do których mówił Papież. A teraz jesteśmy rodzicami blogera i dziadkami syna blogerskiej pary. Pozdrawiam i życzę mocnych fundamentów i pięknych wnętrz.

    Tatko

    OdpowiedzUsuń
  2. duma i radość w sercu:))))))))))))))))))) a w pamięci i sercach na zawsze Nasz Papież:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy09:23

    Dla mnie Karol Wojtyła -Jan Paweł II był nadczłowiekiem....... Swoja postawa, osobowością, miłością i szacunkiem do drugiego człowieka nie miał sobie równych. Dziś, te cechy są spychane na margines, dobrze że młodzi ludzie starają się być w maleńkiej cząsteczce podobni do Jana Pawła II -go o czy tu napisałaś. Pozdrawiam i życzę wytrwałości w tym co robisz.
    Iga

    OdpowiedzUsuń