20 lutego 2014

Paryż i Nowy Jork!

I oto jestem :) 
znów po długiej nieobecności spowodowanej tysiącami innych spraw - liczy się jednak, że już jestem! Niestety nie zdążyłam zrobić ładnych zdjęć lustrzanką, drobnych nowości, które sobie sprawiłam do mieszkania, bardziej powiedziałabym do użytkowania (zdjęcia są z telefonu, wybaczcie jakość). Do tych mini nowinek należy komplet sztućców, nowy szklany mlecznik (do tej pory był tylko porcelanowy), silikonowe przybory do wypieków, no i na szybko znalazłam jakiś tymczasowy czajnik elektryczny :))) Plus prezencik dla mojej kochanej Mamy i Siostry - pudełka z motywem miast (Paryż i Nowy Jork)

No i coś dla oka, czyli dwa nowe kwiatki, jak tylko zakwitną - obiecuję poinformować, tym samym wtedy zobaczycie zdjęcia:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz