2 lutego 2014

Kakaowy wieczór :)

No właśnie, miałam wpaść wczoraj wieczorem ale niestety - w weekend lepiej nic nie planować ;) Dziś bardzo przyjemnie i cieplutko. Lubicie kakao? Ja bardzo! Ilekroć piję kubek kakaa przypomina mi się dzieciństwo, kiedy to w każdą niedziele do śniadania Rodzice robili mi kakao, to nie znaczy, że w inne dni nie piłam ale ten mini rytuał zapisał się w mojej pamięci, za co dziękuję obojgu Rodzicom :-) 

Coś przyjemnego!

facebook.com


Po tak pysznym napoju postanowiłam na chwilkę zajrzeć do Was i zapytać się jak Wy się rozgrzewacie w chłodne wieczory? Niestety jak już Was informowałam mój czajnik jest na skraju wyczerpania, dlatego też musiałam posilić się innym napojem równie gorącym :)


3 komentarze:

  1. Jak ja się rozgrzewam w chłodne dni? Zajrzyj do mnie, dziś właśnie o tym pisałam ;)
    Jeżeli chodzi o kakao to faktycznie przypomina mi dzieciństwo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kakao, na wieczorki..w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie powiem... bardzo tu przyjemnie ;>

    OdpowiedzUsuń