16 stycznia 2014

miękkie i ciepłe - fotele!

Jak mijają Wam styczniowe wieczory? Mam nadzieję, że całkiem przyjemnie i nie tak mroźno, jak u mnie, bo nawet popołudniową kawkę zamieniłam na gorącą herbatkę ;)
Aby podkręcić troszkę temperaturę postanowiłam, że dziś przedstawię Wam kilka propozycji przytulnych i ciepłych nazwałabym to "miejscówek". Sądzę, że niektóre z nich w te chłodne wieczory mogłyby się przydać, inne może niech pozostaną nieosiągalne ;)


Mój puszysty faworyt 

anordinarywoman.net

hmm, pomysł oryginalny ale nie chciałabym mieć tego w domu

channimal design

 Tu coś specjalnego - krzesełko z ocieplaczami :)

foundshit.com

ciekawe na ile wygodny, bo designerski na pewno

by Daisuke Motogi

do krótkiej drzemki po całym dniu - fantastyczny!

 
inhabitat.com

coś dla zmarzlaków :)

www.interiorholic.com

unikalny pomysł

imgfave.com

i moja ostatnia propozycja - iście futrzasta!

trendhunter.com

1 komentarz:

  1. Dla mnie najważniejsze, żeby było miękkie i wygodne, chociaż czasem może być ciut twarde,np.łóżko lub fotel.Najważniejsze, żeby było ok. Dziękuję za komentarze u mnie , pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń