5 stycznia 2014

album wspomnień!

Dzień dobry po raz pierwszy w Nowym Roku! :)

Dziś trochę inaczej niż zwykle, a to dlatego, że zacznę od mojego pierwszego i nie ostatniego noworocznego postanowienia. Chodzi o to, że chcę poukładać moje uwiecznione szklanym obiektywem wspomnienia właśnie w albumach. Już raz wspominałam, o tym jakie ogromne znaczenie mają zdjęcia zawieszone na ścianach, czy włożone do ramek stojąc na komodzie, szafeczce. A co powiecie na zdjęcie poukładane w albumach...? Goniąc za nowinkami technicznymi, w dobie aparatów cyfrowych, smartfonów i tabletów mało kto pamięta o wywoływaniu zdjęć i układaniu ich w albumy rodzinne. 

quoteko.com

Niestety i ja o tym zapomniałam, wywołane są tylko te, które dopełniają wnętrze mojego mieszkania, a inne mam starannie poukładane w folderach laptopa, dlaczego? Sama nie wiem, może z wygody, a może z braku czasu... w każdym bądź razie obiecałam sobie, że w tym roku w kilku pustych albumach znajdą się zdjęcia, które już dawno powinny wypełniać puste okienka ;) Następnie zagospodaruję w domu półkę, na której poukładam wszystkie albumy - aby wracać do tego co było, bo było piękne! :)


bootsphotography.com.au

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz