11 grudnia 2013

niby nic, a tak wiele

Od kilku dni wciąż coś dokupuję do zrobionych prezentów, nie mogę wymieniać jakie są to dodatki - bo bloga czytają również Ci, którzy już za 2 tygodnie zostaną obdarowani paczuszkami ;) Ale ja nie o tym - idą święta i pewnie większość z Was ma już pięknie ozdobione mieszkania, drzwi, stoły. Z głębi szafy i szuflad wyciągamy swój ulubiony świąteczny bieżnik, kupujemy zapachowe świeczki i czekamy na dzień, w którym w mieszkaniu, domu będzie pachniało choinką :) (o ile zdecydujecie się na prawdziwą, a nie sztuczną). 

dotcomwomen.com

Ja natomiast mam w tym roku wyjątkowy kłopot z tym jak opakować zakupione podarki - rok temu były papierowe torebki ozdabiane suszonymi owocami. Ten rok musi być inny, opakowania również, macie jakieś pomysły? Może wykorzystam papier szary, gazetę albo filc i koronkę...? W ten weekend siadam i ozdabiam paczuszki, jak wyjdą w miarę ok to zdjęcia na blogu gwarantowane ;) Macie już pomysły dla swoich prezentów? 


zszywka.pl

nanacompany.typepad.com

zszywka.pl




5 komentarzy:

  1. torebeczki z gazety są świetne...dziękiza fajny pomysł
    pozdrawiam
    Co mi w duszy gra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem - papierowe są genialne :))
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja niestety nie miałam czasu w tym roku na pakowanie z pomysłem :/, papier kolorowy, wstążka i już :))
    rok temu gdy, Poli nie było na świecie, siedziałam i wymyślałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za rok z Polą ;) teraz masz prawdziwy Skarb przy sobie i to się liczy, na pomysły znajdzie się jeszcze czas.
      Pozdrawiam Ciebie i Córeczkę! :))

      Usuń
  3. Ta pierwsza mi się najbardziej podoba. Taka prosta;) Ja już większość pakowania mam za sobą. Tutaj można znaleźć moje wydanie pakowania;)
    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/2013/12/prezentowo.html

    OdpowiedzUsuń