1 grudnia 2013

1 grudnia - dzień powrotu

Cześć, witajcie - nawet nie wiem jak się przywitać, bo czuję się trochę nieswojo na własnym blogu ;)

Tak dawno nie pisałam do Was i mam wrażenie jakby mnie wiele ominęło, pewnie tak jest ale życie płynie dalej, a ja postaram się wkraść znów ze swoim blogiem do Waszego życia. Przez ostatnie półtora miesiąca nie mogłam być z Wami, więc zdecydowałam, że jak tylko wszystko wróci do normy, to i ja wrócę tutaj :) Niekiedy nie mamy wpływu na to, jak potoczy się nasze życie, a czasami kiedy mamy to za dużo bierzemy na swoje barki i przychodzi taki moment, w którym nasuwa się pytanie: "Po co to było?"... ale nie ważne :D

Oto i jestem, z dniem 1 grudnia wróciłam i zaczynam dalej tworzyć posty na blogu, jednocześnie dzieląc się z Wami tym, co mnie zainteresuje, co Was zainspiruje - dalej będę prowadzać Inspiracje, przy małej czarnej... Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło.

Ze względu na moją długą nieobecność nie wiem jaki temat dziś mam poruszyć, dlatego zostawię Wam kilka zdjęć na moje "dzień dobry". Dodatkowo na podstronie "projekty" wrzucam kilka nowych prac, którymi się zajmowałam tydzień temu. 


księgarnia ulokowana w kościele

wizualizacja - biuro

storczyk

artystycznie

książki w antykwariacie w Maastricht

filiżanki przed wlaniem kawy

Holandia


Miłego wieczoru i do usłyszenia :)

6 komentarzy:

  1. W końcu jestes, jak dobrze,czekałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana twórz i pisz:) ta przerwa to już epizod który minął i u kazdego tak czasem jest wiadomo życie:) miło ze jesteś :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też się cieszę.
      Buziaki i dla Ciebie :)))

      Usuń