12 października 2013

...

Witajcie,
sporo czasu mnie tutaj nie było.. hmm aż przykro to powiedzieć ale nie miałam w ogóle czasu, ani też chęci. Nie chciałam się zmuszać i pisać co do Was bo muszę. Chyba przechodziłam, albo jestem w trakcie małego kryzysu blogowego. Chyba sobie poradzę ;)

www.interiordesign2014.com

Od jakiegoś czasu wnętrza naszych domów, mieszkań inspirowane są kolorami i motywami jesiennymi. W kuchni czuć zapach suszonych grzybów, gdzieś nie daleko na doniczkach widnieją jesienne motywy np. dyni, czy liści, a obrus ma pomarańczowo-brązową kolorystykę. W salonie na stoliku kompozycja jesienna - w wazonie piękny bukiet kolorowych liści z dodatkiem jarzębiny, a obok kilka kasztanów.
Zmiana pogody, kolejna pora roku, to wszystko tak bardzo oddziałuje na nas, że staramy się uchwycić z tych zmian to co najpiękniejsze i przenieść na aranżację wnętrza domu, a nawet tarasu.

zuhairah-homeinteriordesign

Piękna pora roku, piękne inspiracje - korzystajmy z nich i bawmy się nimi, niech będzie kolorowo i jesiennie :)

www.timticks.com

3 komentarze:

  1. Witaj serdecznie, jak milo, ze juz jestes z prawdziwie jesienna dekoracja.Lubie takie kolory, chociaz w mojej kuchni one nie zdalyby egzaminu.Ale...powiem szczerze, ze mi sie podoba.Jesli masz ochote...to zapraszam Cie na moje CANDY:Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  2. motyw jesienny to świetna inspiracja :) uwielbiam tę porę roku, dokładnie taką jaka jest teraz, czyli złotą jesień :) oby trwała ona jak najdłużej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba znów zniknęłaś...szkoda:( Mam nadzieję, że wrócisz....Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń