16 września 2013

nim się zorientowałam, a to już rok...

Szukając pewnej informacji na swoim blogu spojrzałam od tak na archiwum postów i ... zauważyłam, że pierwszym miesiącem, w którym zaczęłam blogowanie był właśnie miesiąc wrzesień, a dokładnie 7 września. Jejku to już ponad rok! Wytrzymaliście ze mną..? Nie znudziłam się Wam...? Niesamowite - jak dla mnie.

Jest okazja do świętowania i za dwa dni kolejna, hihi - pokuszenia się na jakieś pyszne ciasteczko. Bo wrzesień to mój miesiąc :) I w tym poście chcę też podziękować Wam: stającym się wiernymi, czy też sporadycznymi Czytelnikami, Komentatorami i Przyjaciółmi Inspiracji, przy małej czarnej...  i Wam, którzy przez cały ten czas trzymaliście za mnie kciuki, jednocześnie wspierając mnie - WIELKIE DZIĘKUJĘ!  :)))


1 komentarz:

  1. Strasznie Ci gratuluję i cieszę się, że Cię i Twój blog poznałam i życzę kolejnych pięknych lat blogowania:)))) Wszystkiego naj naj:))))!!

    OdpowiedzUsuń