28 września 2013

kolor, materiał, kokarda

Ostatnio zajmowałam się małymi porządkami w szafie i pomyślałam sobie, że tak jak wnętrze domu, czy mieszkania, tak i wnętrze szafy powinno byś zadbane i niekiedy designerskie. Co mam na myśli? Oczywiście wieszaki na ubrania. Kiedyś tylko plastikowe, druciane, drewniane - proste bez dodatków i ozdób.

cnchuntian.en.made-in-china.com

dailymail.co.uk

Plastikowe, szybko łamiące mogą pójść w odstawkę, zastąpić je mogą znacznie ciekawsze i przyjemniejsze w dotyku wieszaki. Tym razem jestem za kolorem, materiałem, kokardkami, oryginalnymi motywami. I jeszcze jedno, drewniane wieszaki zostawmy na ubrania naszych mężczyzn ;)


home-dzine.co.za

aliexpress.com

busyboo.com

groszki.pl



www.etsy.com


4 komentarze:

  1. uwielbiam takie piękne wieszaczki :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne wieszaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wieszaki, takie kolorowe, w mojej szafie...tylkodrewniane...bo najbardziej trwałe:))podrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram ze trzeba dbać o wygląd szaf i tez je troszkę kreować -otwiera sie i buzia sama sie uśmiecha:)))

    buziak

    OdpowiedzUsuń