14 września 2013

Co z białymi meblami?

Biały - pasuję w każdym wnętrzu i do wszystkiego. Jak natomiast jest z białymi meblami? ładne, praktyczne, uniwersalne, skandynawskie, no jakie? 

wehearthome.com

freshome.com

Biały kolor mebli może prezentować się naprawdę wyjątkowo i ciekawie. Jedni lubią, kiedy ich dom po brzegi wypełnia biel, a inni jej zbytnio nie tolerują. Białe meble to motyw przewodni w jakże znanym stylu skandynawskim, niekiedy lekko postarzane poprzez przetarcia, oczywiście zawsze są to meble drewniane. Nie znaczy to jednak, że tylko i wyłączne kolor ten zarezerwowany jest na skandynawskie inspiracje. 

www.classicstyleinthecity.com

freshome.com

freshome.com

www.evollt.com

Czy ładne? To już pytanie do Was. Ja jednak uważam, że kuchnia z białymi meblami jest urocza, piękna i nieziemska. Ponadto białe dodatki w salonie to już naprawdę coś. Tym bardziej, że biały mebel w zestawieniu z każdym innym materiałem drewnianym, także kolorem czy innymi dodatkami prezentuję się idealnie. 

freshome.com



6 komentarzy:

  1. Dla mnie biały jest elegancki, ale chyba nie pokusiłabym sie na cale biale pomieszczenie...no moż e kiedyś, przy dużym pomieszczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Kasiu :)
      Wiadomo, że każdy z nas urządza mieszkanie, czy dom tak aby czuć się w nim doskonale :)

      Usuń
  2. Ja to widzę tak -> białe ściany, trochę białych mebli z kolorowymi akcentami przy ścianach (szafy, szafki itp.) i to co na środku już w niebiałym kolorze (stoły, krzesła). Całość na biało to trochę przesada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak skusiłabym się na całą białą kuchnię, z kilkoma dodatkami w szarościach :D
      Ale Twój pomysł jest równie ciekawy, pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Urządzamy właśnie mieszkanie białymi meblami, trochę w stylu skandynawskim. Chociaż na razie nie jest ich wiele, klimat tworzą wyjątkowy. Jestem za bielą! :)

    OdpowiedzUsuń