27 sierpnia 2013

wspomnienie Krakowa


Weekend dawno się skończył, a ja wróciłam do swoich obowiązków, jednak jeszcze lekko zakręcona żyję tym co było w Krakowie. Pierwszy raz byłam tam w wieku 10 lat 
i zakochałam się w tym mieście... ilekroć do niego przyjeżdżam czuję się tam fantastycznie. Oto kilka zdjęć z pięknego i zawsze magicznego Krakowa.

Kraków!



znany i nieznany Kazimierz

cupcake corner na ul. Brackiej

a na koniec nawet i pozwolę sobie wrzucić wspólną fotkę ;)

mój Mąż i ja ;)


6 komentarzy:

  1. Kraków był dla mnie zawsze magicznym miejscem..może dlatego, że się w nim urodziłam:) Twoje zdjęcia są niesamowite.Miło Cię/Was zobaczyć:))) Pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również Kasieńko i zazdroszczę tego Krakowa, tego miejsca urodzenia :)

      Usuń
  2. cudne fotki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. boskie zdjęcia! Kraków ma coś w sobie - to fakt :)

    OdpowiedzUsuń