19 sierpnia 2013

pachnąca ziołami...

Ostatnio więcej mnie nie ma niż jestem, cóż taki urok wakacji ;) Korzystam jak tylko mogę z wolnych dni w pracy, długich weekendów i takich tam. Wiem, że przez to możecie mieć mi za złe te luki na blogu... 

Dziś kilka słów na temat doniczek do ziół, tak- tak. Latem na parapecie w kuchni, na balkonowym stoliku czy parapecie trzymamy przeróżne zioła, a to bazylię, miętę, rozmaryn, lubczyk, oregano, szałwia i tak dalej. Wybieramy to co najbardziej lubimy i z czego najczęściej korzystamy. Tym samym nasza kuchnia latem jest jeszcze bardziej odzwierciedla piękno tego wnętrza. Ważne jest, że zanim zdecydujemy się na ziółka, dobrze jest wybrać odpowiednią doniczkę, zestaw doniczek dla tych roślinek, które będą się tam znajdować :)

Moja propozycja


apartmenttherapy.com

swiat-ziol.pl

canadianhometrends.com

 scheurich-shop.com

bride.ca

thinkingcloset.com

Które się Wam podobają, a może macie jakieś swoje w kuchni czy na balkonie i chcecie się pochwalić? :)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam zioła ale jakoś nie mam do jich ręki...w odróżnieniu do kwiatów.Miałam bazylię..no i króciutko się nią cieszyłam, teraz mam miętkę....powoli zaczyna jakoś się zbierać choć marniutko. Zupełnie nie wiem czemu... Na balkonie mam za gorąco na zioła...i zostaje tlko kuchnia. Podoba mi się Twoja propozycja...nr. 1:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nie ma co się poddawać, mięta urośnie piękna :)
      A Twoją kuchnię będzie pięknie zdobić i ten zapach mmmhhh ;)

      Usuń
    2. Pewnie, dlatego nadal stoi na parapecie:)))

      Usuń
  2. Te na 3 zdjeciu wyglądaja tak pozytywnie i przyjemne, na ostatnim natomiast bardzo funkcjonalnie z farba kredowa:)

    Pozdrawiam cieplutko
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ta funkcjonalna to mój typ :)

      Pozdrawiam również! :)

      Usuń