7 sierpnia 2013

gorący sierpień!

Przepraszam Wszystkich moich czytelników za moją nieobecność ale jak każdy i ja potrzebowałam urlopu od świata internetowego. Weekend zaczęłam wcześnie i wczoraj skończyłam, a dokładnie miałam Gości. Moje kochane Rodzeństwo, a że nie widuję się z nimi często i są ode mnie młodsze więc musiałam (obowiązkowo i chętnie) wykorzystać ten czas na maksa. Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli i postaram się wszystko nadrobić :)

W takim bądź razie dziś w pierwszej kolejności kilka ładnych letnich i słonecznych zdjęć - jako małe zadoścuczynienie.






 Jutro będzie już wnętrzarsko - z dodatkami, kolorami, poradami i opiniami :)


1 komentarz:

  1. Miło, że wróciłaś.Mam nadzieję, że mimo wszystko fantastycznie spędziłaś czas z najbliższymi.Serdecznie Cię pozdrawiam!:|))Cudowne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń