19 lipca 2013

Piątek: historycznie i designersko

Po całym tygodniu pracy wreszcie nadszedł piątek, a jak piątek to początek weekendu.
Tym samym postanowiłam, że piątek to idealny dzień na to, by na blogu powstała kolejna tematyczna seria postów. 



Mam tylko nadzieję, że i to przypadnie Wam do gustu. Może piątkowy relaks umilą Wam moje wpisy. Tam gdzie jest koniec, może być i początek. Do czego zmierzam, bardzo chciałabym Wam przybliżyć historię wnętrz. Mianowicie w każdy piątek na blogu będziecie mogli przeczytać (mam nadzieję) interesujące historię o bardziej i mnij znanych architektach i designerach z różnych krajów jednocześnie poznając ich najlepsze, jak i czasami najgorsze według mnie pomysły :) (tak, tak - mieli również gorsze dni).







Zdjęcia, bez podpisów (będę je uzupełniać, jak już odkryjemy czyje to dzieło) :)





Zapewne większość z nich znacie ale może akurat coś poznacie.
Miłego piątku i dziękuję za Waszą obecność :)


1 komentarz:

  1. te pierwsze krzesło przypadło mi do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń