16 lipca 2013

muzyczny wtorek

Kolejny wtorek, kolejny post tematyczny. Dziś coś dla wielbicieli muzyki, ooo chyba zobaczyłam u niektórych z Was uśmiech na buzi :) i mojej Siostry, która czekała na wpis:) To jak, należycie do grupy osób aktywnych muzycznie, czy koneserów? :)))

stagetecture.com

tillyscottage.com

www.apnetus.com

Sądzę, że w moim przyszłym domu będzie także taki pokój, ze względu na pasję mojego 
Męża, byłego akustyka. Ja natomiast prócz dobrych książek zbieram również płyty winylowe więc i dla nich musi znaleźć się odpowiednie miejsce...


decowooddecoration.com

dormroom-ideas.blogspot.com

www.homedit.com

W pokoju muzycznym najważniejsze są instrumenty, które jednocześnie będąc przedmiotami do użytku, pracy są oryginalnymi akcentami we wnętrzu. Oczywiście nie zabraknie tutaj motywu nut. Niekiedy ludzie specjalnie kupują wybrany instrument i wieszają go na ścianie, czy kilka ulubionych winyli by pokazać, że i to może stać się stylowym dodatkiem w domu. W pokoju muzycznym znajdziemy zapewne oprawione zdjęcie czy plakat w czarno-białej barwie ulubionego muzyka, zdjęcia z występów własnych, osób z rodziny, stary odtwarzacz, wzmacniacz, głośniki... 


www.placeluxury.com

www.olpos.com

rexohome.com

Wchodząc do takiego pokoju można poczuć się jak prawdziwa legenda muzyki. Teraz wybaczcie, idę posłuchać swoich ulubionych kawałków muzycznych, do usłyszenia! :)

4 komentarze:

  1. O ja...teraz too..nie wiem...co napisać, przecież to jest genialne, jedyne w swoim rodzaju.Ta ściana z klawiszami to moje marzenie.Kiedyś grałam na pianinie..więc trafiłaś w 10....Świetne pomysły na muzyczny pokój:)))pozdrawiam Cię serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w 10!
      Kasiu, to znaczy, że musisz zrealizować marzenie :) Ja również pozdrawiam i dziękuję za e-maila! :)))

      Usuń
    2. Gdybym tylko mogła mieć taka ścianę..Narazie mam instrument, który umila mi dni...Serdecznie Cię pozdrawiam i czekam dalszych postów:))))

      Usuń
  2. Judyś to jest świetne ,jestem pod wrażeniem, tak pokój z gitarami !!! Pierwszy obrazek mnie zachwycił(gitara po prawej stronie mmm marzenie) Reszta obrazków cudowna!

    OdpowiedzUsuń