9 lipca 2013

dla kochających książki!

W dzisiejszym wtorkowym poście coś dla moli książkowych i lubiących czytać. Mianowicie każdy kto kocha, lubi i otacza się książkami, wie jak ważna jest ekspozycja swoich zdobyczy. No właśnie, to książki stają się głównym punktem we wnętrzu. Półki, szafeczki, regały - na nich układamy książki, które mają stanowić epicentrum naszego pokoju. Cała reszta to już tylko dodatki. Niektórzy z nas zdecydują się, że będzie to wnętrz biurowe z regałami, biurkiem, fotelem. Inni wybiorą wygodę, zdecydują się na wygodny fotel, sofę, tematyczną poduszkę, sprzęt grający czy stolik kawowy i w tym to właśnie pokoju będą odpływać w świat wybranej lektury. Dobrze jednak pamiętać, że jeśli ma być to pokój intelektualnego wypoczynku to kolor ścian powinien być odpowiednio stonowany, a w dodatkach lepiej się ograniczać do lampki, poduszki, jak też zdjęć czy obrazów. 

Miłej lektury Mole Książkowe (ja również do nich się zaliczam) :))


blog.century21.com




homedesignfind.com

freshome.com







jsinteriordesign.blogspot.com


6 komentarzy:

  1. Witaj serdecznie. oj, to dziś post dla mnie:))) świetne rozwiązanie ale wspaniałych książek:)) dziś nie mam faworytu,faworytki. Wszystkie rozwiązania genialne. Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o taK, ksiazki w domu muszą byc!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja próbuję zapełnić mojego Expedita którego nabyłam w sklepie z używanymi meblami za 60zł :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te półeczki w ubikacji :) I to wielkie okno na poddaszu! Rewelacja!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ubikacja z książkami jest moim marzeniem, pomysł genialny! :)

      Usuń