14 lipca 2013

designerskie mydelniczki

Szukając w sieci oryginalnej i ciekawej mydelniczki znalazłam kilka nietypowych zdjęć.


itsbetterhandmade.com

www.artehierro.com

luxebydesign.com.au

bromstad.com

www.archiproducts.com



www.zodiac-london.co.uk


Projektując i aranżując łazienkę można zaryzykować stwierdzeniem, że jest to trudne zadanie do zrealizowania. Z jednej strony chcemy aby była ładna, designerska, z drugiej strony przecież korzystamy z niej regularnie więc funkcjonalność to podstawa. Niestety nie wszystkie elementy są jednoczenie designerskie i praktyczne. Nie ma jednak jak dodatki, które sprawią, że łazienka nabierze nowego oblicza ;)


9 komentarzy:

  1. Najciekawszy według mnie 4 obrazek :D
    Czekam z niecierpliwością na wtorek!!
    Pozdrawiam siostra:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę jednak zdecydowanie mydelniczki w stylu retro

    OdpowiedzUsuń
  3. 4. wygląda najlepiej, ale obawiam się, że gdy mydło zrobi się malutkie, ta mydelniczka stanie się bezużyteczna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wtedy trzeba będzie szukać mydła, hehe ;)

      Usuń
  4. Nie wiem czemu moje komentarze ci nie wyskakują:(((pisałam dwa i nie widze ich tutaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, nie mam pojęcia... Ja nie dostałam maila, ani też sama nic nie majsterkowałam...:(

      Usuń
  5. Ach moja łazienka będize dopracowana w kązdym szczególe !! :)

    OdpowiedzUsuń