11 czerwca 2013

Pod buty w przedpokoju - szafeczka idealna


Nie wiem jak wy ale kiedyś miałam problem z szukaniem szafki, która będzie spełniała wszystkie moje wymagania i zmieści się do przedpokoju. Niby nic, bo przecież, co takiego trzeba chcieć od miejsca schowku na buty... a jednak! Jest to podstawa w każdym domu, a dokładnie usytuowana w przedpokoju. Szafeczka, w której można schować buty to priorytet. Nie musi być ona duża i baaaardzo wysoka, ponieważ wygodne będzie przechowywanie butów na zmianę.
Czyli wiosenne i letnie razem (podczas sezonu) i jesienno/zimowe razem. Przecież wiemy jak bogaty jest asortyment każdej kobiety ;)
Po pierwsze każda tego typu szafeczka powinna mieć kilka pięter, które będą odpowiednio głębokie (ale nie za głębokie), szerokie i wysokie, trzeba pamiętać, że zimą wkładamy tam troszkę wyższe buty. Ja proponuję zamówić taką szafeczkę u stolarz, gdzie na zamówienie można wykonać, aby jeden poziom był zdecydowanie wyższy. Jedni lubią otwarte systemy, inne zamknięte- to zależy od was. Korzystniej wyglądają te z drzwiczkami :))


cubbiesunlimited.com

howtoorganizeaclosetsite.com

serenityhealth.com

chezlarsson.typepad.com
O tak! Idealna według mnie :]


ohforheavencakes.com
Nawet znalazła się typowa szafka do garderoby :)


4 komentarze:

  1. Ja mam w szafie zamontowane takie wysuwane na szynach prawidła z Ikei. Sprawdzają się świetnie, choć małżonek trochę marudził, że dużo miejsca zabierają :) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne propozycje szafek...ja póki co...ma buty w szafie, na półkach..ale może kiedyś będzie...jakaś superaśna szafa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chciałabym wieeeelką szafke na buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się też podoba rozwiązanie z ikei: http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://garderoby.eu/wp-content/uploads/2011/10/ikea-pojemnik-na-buty1.jpg&imgrefurl=http://garderoby.eu/polki-i-kosze-na-buty/&h=328&w=438&sz=31&tbnid=LGfg-Ax7aSWowM:&tbnh=90&tbnw=120&zoom=1&usg=__d36xasAZXAwtfFiFrg_e2AdrqNw=&docid=NME9E3TLEeht8M&sa=X&ei=k4bIUaOvBYfDO6nLgeAJ&ved=0CC0Q9QEwAA&dur=155

    Ale te szafeczki tez boskie:)

    OdpowiedzUsuń