6 czerwca 2013

Obecna- cała i zdrowa ;)

Wróciłam! Remont zakończony, to co doszło to wstawione, to co miało iść w odstawkę wyrzucone ;) Porządki zrobione i nareszcie jestem tutaj z Wami. Normalnie się już stęskniłam (jejku to dopiero pierwszy post w czerwcu!). Dziś już troszkę późno i ciemno aby zrobić zdjęcia ale jutro macie u mnie mix zdjęć z mieszkania. Nie wiem czy pamiętacie ale mieszkanie jest wynajmowane, więc to trzeba również mieć na względzie :) Dodatkowo, wczoraj w skrzynce znalazłam awizo... dostałam małą niespodziankę (podziękowanie) od jednej z Koleżanek Blogerek, ale o tym również na dniach.

Trzeba będzie nadrabiać dłuuuugie zaległości ... ;)

tak na szybko, zdjęcie zrobione telefonem jeszcze za dnia... trwające zmiany 





4 komentarze:

  1. Jak fajnie, że wróciłaś, bo zaczęłam się już martwić gdzie ty się podziewasz dziewczyno :) Super, że jesteś..a jeszcze w nowym pięknym pokoiku..SUPER:)
    Pozdrawiam cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już zaczęłam się martwić :) ale oto jestem :D

      Usuń
  2. Czekmy na więcej :)) buziakii zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej wrzuciłam :)
      Dziękuję i skorzystam z zaproszenia za momencik :))

      Usuń