17 czerwca 2013

na białym podane


Biała zastawa, bo o niej miałam zamiar wspomnieć, to numer jeden podczas uroczystych obiadów, rodzinnych spotkań czy innych okolicznościowych okazji. Prezentuję się bardzo wytwornie, a jednocześnie aż chce się z niej jeść. Sama biel kojarzy nam się z czystością,
delikatnością, jasnością, niewinnością i zarazem pięknem. Tak jest również z zastawami obiadowymi, czy też kawowymi. Sama przyjemność spożywać posiłek, czy pić kawę zajadać ciastko na białym, porcelanowym talerzu. Lekko zdobione krawędzie złotą linią, czy delikatnym kwiatem....  Ponadczasowe i niezastąpione- takie właśnie są białe zastawy.

Poniżej trochę klasyki, trochę nowości i nowoczesności ;)



barmans.co.uk

myowlbarn.com

bernardbleachphotography.com

crockeryindia.org

scissorsandthread.tumblr.com

crockeryindia.org


W domu powinna być jedna zastawa obiadowa i kawowa w klasycznym wydaniu, czy też lekko unowocześniona właśnie na różne ważniejsze okazje, rodzinne spotkania. Może ktoś z Was ma jeszcze jakąś zastawę, czy chociażby jedną filiżankę z zastawy obiadowej swojej prababci?
Jeśli tak to przechowujcie ten Skarb i niech Wam służy :)

8 komentarzy:

  1. piękności

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała zastawa stołowa zawsze jest elegancka. Taka ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastawa porcelanowa, jest piękna,...ale ja lubię bardziej na nowoczesno:))Choć..wszystko zależy od okazji i wystroju wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiętam Kasiu dlatego, jakiś wpis musi być z nowoczesną dekoracją aby się i Tobie podobało :)

      Usuń
  4. ostatnio mam manię na punkcie białych talerzy czy filiżanek :)
    strasznie mi się podoba taki minimalizm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię pić kawę w białych filiżankach :D

      Usuń
  5. ja na razie po studencku nie inwestuję w domową zastawę, ale kiedyś z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń