9 czerwca 2013

karteczka w prezencie ;)

Zanim wrócę całkowicie do blogowania i pisania na tematy, które są związane z tematyką bloga, chciałabym Wam pokazać kilka ciekawych zdjęć, które zrobiłam po rozpakowaniu koperty... Moja Koleżanka (Blogerka) wykonuję śliczne karteczki na różne okazje i na taką karteczkę ostatnio czekałam. Dopracowanie szczegółów, pomysłowość i oryginalność. Jeszcze nie wie, że piszę o Jej niesamowitej pasji, dowie się czytając to tutaj (Kasiu-musiałam). Jeśli kiedykolwiek będziecie szukać pięknie wykonanych kartek na ślub, rocznicę, urodziny, imieniny, chrzciny czy inne okazje warto zgłosić się właśnie do Niej.
Jestem za tym aby wspierać i doceniać takie osoby i ich twórczość dlatego z głębi serduszka polecam Wam Jej stronkę i piękne karteczki: http://kleksowy.blogspot.com/











Podoba się? :)

2 komentarze:

  1. pewnie, że cudna karteczka!!! Kasię znam i wiem, że ma ogromny talent w wielu dziedzinach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja trzymam za Jej twórczość mocno kciuki! :)

      Usuń