27 czerwca 2013

deszczowo to nie znaczy nudno


Nawet deszczowe i szare dni mogą być bardzo przyjemne, kiedy w deszczową pogodę ubierzemy kalosze, a w ręku mamy parasol. Żeby nawet i w te niekiedy trudne dni nasze wnętrz domu, a dokładnie nasz przedpokój wyglądał na zadbany, czyste i designerskie. Postanowiłam pokazać Wam kilka zaskakujących pomysłów jak może wyglądać stojak na parasolki. Komu w drogę temu parasolka w rękę :)))
Miłego!



www.omcdesign.com



www.designsponge.com

www.containerstore.com

ceneo.pl

trendz.pl


Mój faworyt jest na zdjęcie numer dwa. A Wy co wybieracie? 

3 komentarze:

  1. O jak fajnie u Ciebie, jak inaczej..i wcale nie nudno.Tak jak piszesz:)Mój faworyt to także numer .Judytko dziękuję Ci serdecznie, bardzo bardzo bardzo mocno za...wspaniały komentarz na moim blogu. Dziękuję:)Wiele to dla mnie znaczy.Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie u Ciebie, jak inaczej..i wcale nie nudno.Tak jak piszesz:)Mój faworyt to także numer .Judytko dziękuję Ci serdecznie, bardzo bardzo bardzo mocno za...wspaniały komentarz na moim blogu. Dziękuję:)Wiele to dla mnie znaczy.Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe :) mi się chyba tez ta dwójeczka najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń