28 maja 2013

Zakręcone dni... czyli remont!

Drodzy Czytelnicy :-)
Chciałabym Was bardzo przeprosić ale ostatnio nie mam nawet czasu zjeść obiadu, a już nie wspomnę o tym aby włączyć komputer... Jestem w trakcie zmian, dużych zmian w mieszkaniu. Jestem przeszczęśliwa, bo planowanie, malowanie, układanie, przestawianie i dekorowanie, to mój żywioł! :-)
Jak tylko uda mi się zrobić jakąś małą dokumentację z tych szalonych dni, to obiecuję, że wrzucę. Dziś tylko jedno, no może dwa zdjęcia... Miłego dnia i weekendu! :)





3 komentarze:

  1. Powodzenia w remoncie :)
    Czekamy na efekty :) :) :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Oczywiście, będzie mix zdjęć z remontu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jakoś mnie nie było, a tu..już po remoncie..:))

    OdpowiedzUsuń