21 maja 2013

włącz i wyłącz... jak?


Zapewne nie raz zastanawialiście się w jakim kolorze i jaki powinien być włącznik do światła. Czy powinien być obrotowy aby móc przyciemnić światło, zrobić przysłowiowy klimat, czy może powinien być taki zwykły, a może jednak w srebrnym kolorze...?
No więc..? 
Tutaj zdania są podzielone, jedni sugerują, aby włączniki były stonowanych barwach, bardziej neutralne, nie rzucające się w oczy, a jeszcze lepiej gdy będą pod kolor ścian. Inni natomiast twierdzą, że włącznik powinien nawet lekko wyróżniać się, bo przecież nawet ten element może być bardzo stylowy i stać się niemałym dodatkiem we wnętrzu. Chcecie pewnie poznać moje zdanie :) Według mnie to zależy od wnętrza, od tego w jakim stylu będzie wykonane, jak i co jest najważniejsze w danej przestrzeni. Kształt tutaj nie robi dużej różnicy. Czasami do niektórych wnętrz zastosowałabym włączniki w ostrym i odważnym kolorze, jak i formie, niekiedy jednak wnętrze jest tak romantyczne i subtelne, że lepiej byłoby aby ten niewielki element został w cieniu światła ;) 

Dobranoc! :)


makegood33.en.busytrade.com

designawards.wordpress.com

archiexpo.com


dornob.com

 archiexpo.com

4 komentarze:

  1. Ile czasu minęło, kiedy to ja i mój M trafiliśmy na właściwy włącznik do pokoju, który by pasował do wyposażenia..Mnóstwo. Szkoda, że wtedy nie wiedzieliśmy o takich nowinkach jak dzisiaj nam prezentujesz:)Mój faworyt to ten 2 od dołu.BOSKI! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już wiecie, więc może mój skromny post przyda się następnym razem :)

      Usuń
  2. świetne te wyłączniki/włączniki :-)

    OdpowiedzUsuń