8 maja 2013

Ogród domowy i podwórkowy - tak na stylowo


Majówka za nami, lato przed nami. Pierwsze grillowanie, ognisko czy poranki z wędką na rybach już, co niektórzy zaliczyli. Tutaj pojawia się myśl, ciekawe jak wyglądają Wasze ogródki te domowe- na parapecie, te balkonowe, tarasowe i te ogródkowe? Kwiaty, kwiatuszki, warzywka, kiełki, pachnące zioła do kuchni... Ja niestety się rozchorowałam
i muszę przełożyć szaleństwo związane z ogrodnictwem
, ale w między czasie mam chwilę na przeszukanie stron w Internecie i znalezienie odpowiednich doniczek do mieszkania. 

Czy wiecie, że właśnie doniczki są jednym z pierwszych elementów, które mogą, a nie muszą przykuć uwagę  wchodząc do domu, siedząc na tarasie itd. Interesuję nas w czym znajduję się ta roślinka, drzewko, kwiat. Dlatego istotne jest żeby odpowiednio dobierać doniczki i nie szaleć w kwestii różnorodności. Czyli tutaj kwadratowa z motywem liścia, kawałek dalej intensywnie pomarańczowa w brązowe paski... niestety, to będzie się gryzło. Niech to będzie wspólny kolor, wzór, różnorodna wielkość, albo przeplatajmy ze sobą dwie różne formy na zmianę, ożywiając wnętrze.


Tak nietypowo


homemydesign.com 




Standardowo i kolorowo


artrss.net

handmadepotteryart.com

okazje.info.pl

terdens.com.pl

ehow.com



Baaardzo oryginalnie



homedecorationtips.org



motiqonline.com


erdexon.com


housevira.com


decoration-ideas.org


Które Wam się podobają? :-)

3 komentarze:

  1. Świetne doniczki, ja najbardziej lubię kolorowe i takie staram się mieć..raczej eleganckie, proste. życzę ci dużo dużo zdrowia i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja doniczki uwielbia ,szkoda tylko ,że żadne kwiatki nie chca mi w nich rosnać :( a w pokoju mam śliczne zielone z motylkami :)

    OdpowiedzUsuń