14 maja 2013

dla wielbicieli dodatków kuchennych


Dziś tak na szybko, no i jeszcze bardziej zrobiłam się głodna, więc temat na czasie ;)
Ostatnio analizowałam kilka dodatków do kuchni i stwierdziłam, że już chyba nie ma takiego przedmiotu, który nie byłby "zmieniony" na designerski gadżet. Akurat w tej kwestii zostanę tradycjonalistką. Podobają mi się te kolorowe, pstrokate 
i o wybujałych kształtach, ale u mnie w kuchni jest miejsce tylko dla klasycznych, czyli tych drewnianych

O czym tutaj piszę..? O deskach do krojenia! Tak, tak... 

                                                                         blisstree.com

 theendearingdesigner.com


MÓJ FAWORYT PUZZLOWY:-))





mocoloco.com

chinaplasticproducts.com




I coś dla wielbicieli iPhona

ikrunk.com


7 komentarzy:

  1. O ja...ale fajnie:) jak kolorowo:)deska układanka puzzle jest też i moim faworytem, tak samo jak desja iphone :))) Czego Ci ludzie nie wymyślą :)) ale mieć kolorowo w kuchni nie zaszkodzi :)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za miły komentarz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, kolor zawsze mile widziany. Nie ma za co, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. A co do tradycji..też mam drewieňko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne do tych pierwszych kupione w Tchibo. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że sie dobrze sprawdzją :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ta z wagą najabrdziej mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń