3 kwietnia 2013

ja chcę WIOSNĘ!

Ostatnie dwa tygodnie były dla mnie strasznie zwariowane i zabiegane, do tego ta pogoda, która nie wprowadza pozytywnego wydźwięku wśród ludzi. Już dawno powinno być ciepło,
a podwórka powinny być wypełnione zielenią...
Niestety na wiosnę trzeba będzie jeszcze poczekać ale można przecież przystąpić do wiosennych zmian związanych z wystrojem wnętrza domu. Tegoroczna moda wnętrzarska wprowadza takie kolory jak żółć, niebieski, zielony, pudrowy róż, odcienie brzoskwiniowe. Wyobrażacie sobie pokój w kolorze pudrowym, a do tego dodatki w kolorze niebieskim? hmmm... Ponadto motywem przewodnim jest geometria, czyli paski, koła, prążki, wzorzyste tapety i obicia. 2013 to również minimalizm i prostota czyli duże pufy, kanapy
z miękkimi poduszkami, pojemne meble. 
To mi się podoba- jestem na tak! :)

To również czas tych, którzy zajmują się malarstwem, decoupagem, scrapbookingiem czyli własnoręczne wykonywanie elementów ozdobnych.


To co kiedy zaczynacie zmiany w aranżacji swoich mieszkań?
Ja myślałam o weekendzie majowym ;)



homeinteriorcatalogue.com


bestlivingroomdesign.com



onarchitecturesite.com



iyume.com

5 komentarzy:

  1. Mm...ciekawe wnetrza, szczegolnie moja uwagę zaciekawiła bordowa kuchnia-wspaniałe kolorki:) Pozdrawiam i czekam wiosny tak jak TY!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki :) moją uwagę szczególnie przykuła łazienka z prysznico-wanną :) coś idealnego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pudrowy róż? zależy z czym skomponowany, może z jakąś szarością przypadłby mi do gustu. I podpisuję się pod wcześniejszym komentarzem, łazienka z wanno-prysznicem jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio usłyszałam od pewnej osoby, że jest kolor... "gaciowy" ;D Ciekawe jaki to, haha!?

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnych prążków, paskó ,kwadratów ,kratek nie akceptuje , sama nie wiem czemu :P Ale pudrowy róż jest prześliczny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń