5 kwietnia 2013

designerskie wieszaki ;)

Jak już ostatnio wspominałam z niecierpliwością czekam na wiosnę, niestety coś jej nie widać. Dlatego zaczynam od zmian w mieszkaniu :) Muszę odnowić przedpokój, kuchnię
i zmienić kolor w salonie. Postaram się zacząć od przedpokoju, ze względu na jego niewielki metraż. Kolor...? Tutaj akurat wykorzystam paletę szarości z akcentami bieli, którą podkreślę to i tamto ;)

Prócz koloru postanowiłam zmienić wieszak... i potrzebuję Waszej pomocy. Znalazłam kilka, które przykuły moją uwagę i nie wiem co wybrać... pomocy? TAK :-)



1.
citeam.pl

2.
buymedesign.com

3.  
architectureau.com

4. 
nykyinen.com

5.
ashleefan.com


Wszystkie są dla mnie bardzo oryginalne i pomysłowe... oczywiście te kolorowe zamieniłabym na szary-biały-fiolet. No to które mam wybrać? :-)

1 komentarz: