19 marca 2013

zaintrygowało mnie wnętrze sąsiada :)


Mam wrażenie, że dziś pokażę Wam coś bardzo ciekawego - co być może was zainspiruje :) Za każdym razem, kiedy odwiedzam przyjaciółkę, mijam okno jej sąsiada, który miał bardzo fajny pomysł na dekorację swojego  mieszkania. Otóż ścianę w salonie zdobi drzewo. Jest to duży, prosty wzór, a wnętrze odmienia w sposób diametralny, nadając mu wręcz mistycznego klimatu. Drzewo w kolorze ecru delikatnie kontrastuje z jasnoszarą ścianą. Wygląda to niesamowicie, zwłaszcza w odpowiednim oświetleniu, z którym warto przy takiej ozdobie poeksperymentować. Mężczyzny nie znam, ale wygląd salonu tak mi się spodobał że musiałam zagadać niby przypadkiem. W poniedziałek spotkałam go
i zamieniłam słówko o tym właśnie drzewie.

Ozdobny wzór jest naklejką ścienną, pisałam już o tym na blogu dawno temu ale kiedy zobaczyłam to u sąsiada, jaki może dać efekt- jak się okazuje coraz popularniejszym pomysłem na  postanowiłam, że wspomnę o tym raz jeszcze :) Nasza wyobraźnia nie jest ograniczona właściwie w żaden sposób, sami możemy zaprojektować taką naklejkę o dowolnym kształcie i kolorze. No i nie musi trafić koniecznie na ścianę, może ozdobić szafki, lustra, drzwi, a nawet okna. Miłego kombinowania :-)

tutaj macie tego mnóstwo naklejki-dekoracyjne




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz