17 marca 2013

kubki, kubeczki i szklaneczki ;)

Każde wnętrze mieszkalne jest mi bardzo bliskie. Uwielbiam ciągle coś zmieniać, przestawiać, kupować kolejne dodatki, meble, po prostu przedmioty, które umilą moje wnętrza, czy tych którzy mnie o to poproszą. Tym samym postanowiłam, że dziś troszkę o tym, co możemy znaleźć w kuchennych wnętrzach, a dokładnie w szafkach.
Dziś zaglądam do szafek
 z kubkami i szklankami! Myślę, że w każdym domu znajdą się takie które są najbardziej lubiane, takie codzienne i odświętne, jak i te które można by stłuc bez żadnego problemu :-) 
W kubku najbardziej kolorowym herbata smakuje idealnie, w niewielkiej filiżance mała czarna to podstawa, a zimne mleko najlepiej pije się z wysokiej szklanki z symboliczną krówką... Też tak macie? ;-) Pewnie tak, bo w tej kwestii jesteśmy wzrokowcami, jednocześnie dzięki estetyce przedmiotów, które wybraliśmy pobudzamy swoje zmysły
i dlatego jeden kubek jest do mlecznych napojów, inny do  kawy, bo tylko w tym smakuje wyjątkowo... :-)

Miłej niedzieli!






4 komentarze:

  1. Kubek z krówką wymiata, gdzie go kupiłaś ?:)Jest syper i chętnie i ja bym sobie taki sprawiła. A że kocham różnorakie kubki to mam ich sporo chociaż...kubków nigdy nie za wiele:)) Z owieczką z sheepword mam chyba 3 różne, mam też filizanki(do herbaty i kawy) malutkie kubeczki na jeden łyk esspreso. Kocham wszystkie ceramiczne cuda.
    Dziekuję za miły komentarz na moim blogu. Serdecznie Cię pozdrawiam i zapraszam ponownie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam takie dwa z krówką w Warszawie w centrum handlowym Arkadia (niestety było to już jakieś 3-4 lata temu) i nie pamiętam nazwy sklepu, tym bardziej, że nie jestem z Warszawy. Pamiętam tylko, że był na przeciwko leroy merlin.
      Nie ma za co, byłam szczera :-) Poozdrawiam!

      Usuń
    2. Ja też nie z Warszawy, ale przecież...zawsze można takich fantastycznych kubków poszukać w innych sklepach:)

      Usuń
  2. Aha no i szklaneczka z Ballentaisa u mnie także gości na kuchennej półeczce:)

    OdpowiedzUsuń