5 lutego 2013

wieczorowe światło :)

Dają wiele uroku, są pomocne podczas późnego czytania książek, odpowiednio dobrane pozwolą zrelaksować się wieczorem. Mowa o lampkach nocnych, których wybór często sprawia problem, a przecież każdy z nas chce mieć idealną sypialnię, która będzie wyjątkowa i stanie się własnym azylem. 

Oświetlenie jest czymś co buduje nastrój wnętrza. Oczywiście, w sypialni zawsze jest jedno główne źródło światła, do tego dochodzi oświetlenie dekoracyjne i lampki, które swoja miejsce mają bezpośrednio po dwóch stronach łóżka. Kolor światła powinien być ciepły
i przyjemny, jednocześnie o skupionej wiązce światła, aby podczas wieczornego czytania nie przeszkadzać tej drugiej osobie, która śpi obok nas. 
Pamiętajmy, że lampki nocne mają przede wszystkim funkcję użytkową, a w trochę mniejszym stopniu dekoracyjną, dlatego nie przesadzajmy z wybujałymi formami. Wszystkie o klasycznej formie same
w sobie są bardzo dekoracyjne, ciekawie wykonane, więc czasami ta najprostsza forma może być dość oryginalna.

Kilka przykładów bardziej lub mnie znanych i oryginalnych lampek

  
theantiquetraders.com

keralahomedesign.blogspot.com

omiru.com

lovelights.co.uk

designbuzz.com

olystudio.com

furniture.trendzona.com

doortodoorfurnishings.com



5 komentarzy:

  1. Fantastyczna ta 2 lampa w formie książki.Bardzo mi się podoba. Światło potrafi super nastrój stworzyć....ja uwielbiam palące się świece....:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta w formie książki jest cudowna. Również bardzo mi się podoba.
      Świeczki... o tak, w domu mam ich za dużo ;)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Mi właśnie zakupili rodzice ,piekną ,podwójna z regulowanym światłem ! I w końcu mogę się uczyć do tej nieszczęsnej sesji wygodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sobie kupiłam lampkę przy której czytać się nie da :D, bo ma zielony klosz, w wyniku czego, w pokoju jest niezbyt mocne zielonkawe światło. Ma trzy stopnie regulacji. :) Ogólnie bardzo ją lubię zapalić, gdy siedzę tylko z laptopem lub mam gości i chcę zrobić klimacik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda lampka jest fajna, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń