6 lutego 2013

Jaka toaletka do sypialni?

Zawsze kiedy w starych produkcjach filmowych widzę aktorki szykujące się przy toaletce, marzy mi się własna. Według mnie jest to mebel niezwykle osobisty, a we współczesnych domach niestety zapomniany...

Toaletka powinna być w stylu urządzonej sypialni. Drewniany blat z małymi szufladkami, wysokie owalne lustro, do tego stylowe krzesełko. Ważne jest aby toaletka oddawała nasz charakter, upodobania. U romantyczek będzie w jasnych kolorach: biel, pudrowy róż, delikatne dodatki. Zapracowane realistki wybiorą ciemniejsze barwy i bardziej prostą formę. U każdej kobiety, czy nastolatki znajdą się na niej kosmetyki, szkatułka z biżuterią, flakonik perfum i coś osobistego, może zdjęcie, a może pamiętnik.

Powodzenia w urządzaniu swoich toaletek :)



 homedit.com


homienice.com


mirat.eu

8 komentarzy:

  1. Strasznie chciałabym mieć własna toaletke :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe te toaletki, zwłaszcza ostatnia:)
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam":)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze chciałam mieć własną toaletkę.. te sklepowe są jednak wielkie.. a ja mam u siebie w domu rodzinnym malusieńki pokoik. Zrobiłam sobie więc mini toaletkę na wymiar. Mebel u stolarza i do tego lustro. Naprawdę jest wąska. Ma dość duże lustro, jedno półeczkę i szufladkę. Ale jest taka moja i wymarzona! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;)
      Ja na razie nie mogę mieć własnej, powiedzmy za małe mieszkanie ale warto marzyć, bo wierzę, że moje marzenie się spełni.

      Usuń
  4. Mam sypialnie, mam miejsce to czego jeszcze nie pomyślałam o toaletce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jest okazja by ją zrobić, więc życzę powodzenia :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  5. Hej, ciekawy wpis. Także bardzo podobają mi się osobiste toaletki. Chętnie dodam Twój blog do mojej listy najlepszych blogów o wnętrzach http://blogiowystrojuwnetrz.blogspot.com/ , będzie bardziej widoczny. Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu,
      dziękuję bardzo i witam Cię serdecznie! :)

      Usuń