19 lutego 2013

estetycznie i funkcjonalnie

Na dworze znów zima, cały dzień sypało... i ta myśl, usiąść w fotelu, otulić się kocem
i obejrzeć film, poczytać książkę. 
Temat na dziś to okrycia, a mianowicie koce, kapy, narzuty na łóżka. Jeśli wystrój sypialni, czy pokoju dziennego się znudzi, to niekiedy wystarczy zakupić ładną, ciekawą, wzorzystą narzutę, która spowoduje, że pokój będzie wyglądał jakoś inaczej. Bo przecież większa zmiana wystroju to większe koszta, a w czasach kryzysu warto nauczyć się oszczędzać ;) 
Narzuta czy nowy ciekawy kocyk posiada w sobie element estetyczny jak i praktyczny. 
Znacie to uczucie, kiedy rano trzeba szybko wstać, ogarnąć się, coś zjeść i nie zawsze jest czas na ładne pościelenie łóżka dlatego właśnie wtedy najlepszym rozwiązaniem jest narzuta, czy koc, który jako zastępca również ciekawie się prezentuję. 
Gdy kapa ma być do pokoju dziennego najlepiej żeby była wykonana z wytrzymałego materiału (nie podatna na mechacenie i zbyt szybkie brudzenie). Według mnie oczywiście najlepsze są te z bawełny, lnu i wielu innych naturalnych, jak i przyjemnych materiałów. Prócz funkcji praktycznej koc, narzuta, kapa pełnią również istotne funkcje dekoracyjne, dlatego powinny być pewnym dopełnieniem wystroju. Ja preferuję aby narzuta nawiązywała do jakiegoś akcentu we wnętrzu.


wayfair.com

remodelista.com



3 komentarze:

  1. Ja mam piekną bordowo białą narzute pod kolor ścian ,a zaraz śmigam czytać magazyn Czas na wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmigaj ;)
    Ja mam prenumeratę tego miesięcznika, jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam kocyk brązowy, ciut sie zmechacił, ale mimo wszystko nadal go lubię i jest niezastąpiony w zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń