15 stycznia 2013

zakupowe szaleństwooo!

Uwielbiam ten czas kiedy w sklepach są wyprzedaże i promocje cenowe. Sądzę,  że mało jest osób które tego nie lubią :) Ja jednak jak ryba w wodzie czuje się w sklepach, w których za rozsądną albo fantastycznie niską cenę kupię coś do mieszkania. Właśnie wczoraj miałam taki dzień shoppingu... Polecam Wszystkim w tym okresie buszować po sklepach, nie tylko odzieżowych, by szukać tego, co brakuje w Waszych wnętrzach. Niekiedy jest tak, że zwyczajnie coś się znudziło i potrzebujecie zmian. To jest właśnie najlepszy czas na takie decyzję!


Ja postanowiłam zacząć od podkładek obiadowych z bawełny, nowej kapy na łóżko, ręczników i pościeli :) Jutro kolejny dzień przechadzek po sklepach więc może i tym razem znajdę coś wartego mojej uwagi.

Dobrze, że mam ograniczony budżet bo wydaję mi się, że mój kochany Mąż by tego nie przeżył ;-)


ps. później wrzucę jakieś zdjęcia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz